Strategie bedrijf
Strategie bedrijf
Elke sector brengt uitdagingen met zich mee. De ambachtssector kent helemaal unieke uitdagingen. Het is een branche waar vakmanschap, kwaliteit én vooral authenticiteit van cruciaal belang zijn. Als eigenaar van een ambachtswinkel voorzie je je klanten van de meest verse en smakelijke producten. Tegelijkertijd moet je een bedrijf runnen dat floreert in een (hevig) concurrerende markt vol uitdagingen. Een juiste strategie van je bedrijf is hiermee ongekend belangrijk.
Om een strategie voor jouw bedrijf te formuleren, bijt Bedrijfsadvies Versambachten zich vast in een diepgaand inzicht in je bedrijf, je persoonlijke drive en specifieke uitdagingen. Hoe? Ik werk nauw met je samen, luister aandachtig naar al je wensen en behoeften en bied vooral praktische oplossingen die direct toepasbaar zijn. Adviezen zijn – gegarandeerd – afgestemd op jouw unieke situatie. Of je nu een bestaande ambachtswinkel hebt en wil groeien of een gloednieuw bedrijf opstart, maakt niet uit. Ben jij klaar voor begeleiding op jouw reis naar succes?!
Met mijn jarenlange, opgedane expertise help ik je om jouw bedrijf te laten floreren in de competitieve markt van versambachten. Neem vandaag nog contact op voor een oriënterend gesprek om samen de gewenste strategie voor je bedrijf te bepalen.
Marktpositionering als bedrijfsstrategie
Welk beeld wil je creëren in de markt? Daar komt altijd beleid en inzet bij kijken. Een beproefd onderdeel is klantbeleving. Wil je een memorabele klantbeleving creëren? Een klantbeleving, die leidt tot klanten die langer blijven, meer kopen én ook positief zijn over de onderneming?
Op basis van de volgende kernwaarden zorg ik voor rake klantbelevingen:
- Herkomst van het vlees
- Productie van worstsoorten en/of vleeswaren
- Traditionele bereidingswijzen
- Smaakprofielen en culinaire creativiteit
- Persoonlijke betrokkenheid
Samen sparren over ultieme klantbelevingen? Neem contact op.
Mystery guest
Wil jij eens spiegelen hoe iemand anders tegen jouw bedrijf aankijkt? Denk dan eens aan de inzet van een mystery guest. Een heel simpel middel – als onderdeel van de strategie van je bedrijf – met vaak een groots resultaat!
Vraag gerust naar de mogelijkheden om – anoniem – in jouw marktgebied rond te kijken en binnen te lopen.